Trädgårdsbloggen

Bilderna har inte försvunnit från trädgårdsbloggen utan ligger kvar.

Trädgårdsbloggen är underuppdatering vilket gör att man kommer inte åt bloggarna där. Innan det skedde sparade jag undan allt ner till min dator. Har även en backuppblogg för den som man kommer åt härifrån. Jag upptäckte bara att länkningen till bilderna låg på trädgårdsbloggen och då slutade jag med backuppen för tillfället. För mycket jobb helt enkelt.

Jag hoppades halft om halft på att dom kommer greja det hela och att det nya systemet är wordpress, som jag använder här.

Med wordpress finns en funktion där man mycket enkelt spara undan en hel blogg och flytta den till en ny plats.

Men som sagt bilderna ligger kvar…hur jag vet det ? Jo jag kollade på ett av mina inlägg, som jag gjort backup på och som jag inte har kopierat över bilden på och den ligger kvar.

Kommentera:

