Musikspelare

Jaha ja skulle se hur jag skulle få till en musikspelare som jag har på trädgårdsbloggen och när jag tryckte på knappen blev det ett inlägg. Trädgårdsbloggen kommer gå över till wordpress. (Som det här är).  På wordpress som jag laddat ner och lagt på ett webbhotell var det ingen konst att få till  följande musikspelare på sidopanelen. Nåja den här varianten har en annan variant för musik som jag får prova istället. Annars kan det vara skönt att slippa musik

One thought on “Musikspelare

Kommentera:

