Lite bilder

Följande bild tog jag på morgonen den sista augusti. Tittar man efter så skimrar daggen.

Dinathus Amurensis 'Siberian blues'

Dinathus Amurensis 'Siberian blues'

Några dagar senare tog jag en bild på skuggliljan som uppenbarligen inte är i skuggan hela tiden.

Sådde 3 sorters strandkrassling i våras. Den vita har jag ofta visat bilder på. Men jag har två sorter till och här kommer den rosa.

Lila strandkrassling

Jag har sått nävor och har omskolat dom i egna krukor inför vintern. Fast den här har fått en plats i en av mina planteringar och den har dessa fantastiska blad(det har inte dom andra)

Kommentera:

