Skriva inlägg i word och posta

Har upptäckt att jag kan skriva blogg inläggen i Word och posta. Försökte det mot trädgårdsbloggen och det gick inte men till wordpressbloggen går det.

Jag kan skriva inläggen i Word köra en stavningskontroll och sedan ladda upp till bloggen antingen direkt eller som utkast.

Sedan kan jag snabbredigera den och lägga till det wordpressspecifika.

Ska ta mig en funderare och se om jag ska ha den här bloggen som huvudblogg istället. Har gett trädgårdsbloggen ett år. Funktionaliteten nu är högre här när det borde vara tvärtom


Kommentera:

