Kanske det är en….

Det skulle förstås kunna vara ett penningblad, det som dök upp idag på samma plats som gullflockan var förra året. Eller så kanske det är en….

 

kanske

kanske det är en…

Jag tror att jag rensade bort alla penningblad förra året. Det på bilden skulle kunna vara ett, men börjar det komma en blomknopp innan bladen avskriver jag att det är ett pennigblad.

 

En bild på Gullflocka från förra året.

Gullflocka, bild från 2012

 

Är väl inte underligt att jag febrilt letar gullflocka i den krukan?

2 thoughts on “Kanske det är en….

    • Vad glad jag blir 🙂
      Försök hindra mig från att visa både en och flera bilder om det visar sig vara en gullflocka 😉
      Lär visa fler bilder även innan den blommar, om det inte pluppar upp en hel massa annat som både blommar och står i så att jag glömmer bort den.

Kommentera:

