Aloevera och test av ny kamera

image

Aloevera för att testa kamera direkt till surfplatta

Hej och hå. 🙂
Fick tag på en ny kamera som har wifi. Har lyckats koppla den via wifin hemma både till telefonen och surfplattan.
Hur enkelt som helst.
Jättesmidigt.
När jag får låna datorn finns det mer att göra. Ser ut att jag kan koppla mig till olika webbtjänster såsom Twitter och facebook och bara köra upp bilderna dit direkt från kameran. Facebook vägrar jag använda men Twitter har jag som sakta börjat förstå tjusningen med.
Kanske hittar något annat smidigt för bloggen.
Hoppas på fint väder imorgon.

Postat med WordPress för Android

One thought on “Aloevera och test av ny kamera

  1. Pingback: Oktober, sol och blommor « Rihanes odling

Kommentera:

