Lite översiktsbilder på balkongen

Kan vara kul att jämföra hur det ser ut från år till år. Knappast frodig grönska än men rätt var det är smäller det till.

image

image

image

image

image

image

image

image

Har ingen bild på sittplatsen med min ”tjusiga” plaststol. Det är underbart att bara sitta därute nu och njuta. Ska klura ut hur jag ska göra med  mina fynd från trädgårdsmässan. Det är låga vårtidiga perenner, som nog helst vill ha surjord. Vet inte än vad jag ska ta hänsyn till. Jo och så har jag en nunneört. Skulle vara fint att ha den i blickfånget när jag sitter. Undrar om den doftar också?

Postat med WordPress för Android

Kommentera:

