Nytt palettblad och ena ”benet” upp på löjnantshjärtat

Lät , hyfsat bra, bli att köpa sommarblommor idag. Det finns en anledning till att dom ser ledsna ut på billighets-trädgårdscentret och fina ut på det lite dyrare stället. Tänkte vara snäll mot mina stackars nerver genom att slippa hårdbevaka termometern och väcka familjen när jag går ut på balkongen för att täcka med fiberväv sent på kvällen.
Men fick med mig ett palettblad som jag ska ta sticklingar av är det tänkt.

image

image

Färgskalan borde fungera exempelvis mot
Löjtnantshjärtat, (som orkat slänga upp ena benet )

image

Clematis ”Kajsa”.

image

Har kommit underfund med att skaffar man det man gillar så fungerar det ihop.

image

image

image

image

image

image

image

Jag har palettblad sedan tidigare som jag också ska sticklingar av.

Postat med WordPress för Android

Kommentera:

